Bitkisel Üretim ve Teknolojileri Bölümü

Doç.Dr. Hatice Deniz GÜNAYDIN

Doç.Dr. Hatice Deniz GÜNAYDIN

Doktora: Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (Necmettin Erbakan Üniversitesi)
Yüksek Lisans: Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (Selçuk Üniversitesi)
Lisans: Tıp Fakültesi (Selçuk Üniversitesi)
 

Çalışma Alanları: REBT (Akılcı Duygusal Terapi), Bilişsel Davranışçı Terapi, Şema Terapi, Sistemik Aile Terapisi, Sistemik Çocuk ve Ergen Terapisi, Sistemik Terapi Süpervizyonu
 

Kısa Özgeçmiş: 1993 yılında Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun oldu. 1993-2015 yılları arasında Sağlık Bakanlığı’nda hekim olarak çalıştı. Yüksek lisans eğitimini Psikolojik Danışma ve Rehberlik alanında Selçuk Üniversitesi’nde, doktora çalışmasını Necmettin Erbakan Üniversitesi’nde tamamladı. 2019 yılında Konya Gıda ve Tarım Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde öğretim üyesi olarak göreve başladı. 2022 yılında doçent unvanı aldı. Avrupa Aile Terapisi Derneği (EFTA), Amerikan Psikoloji Derneği (APA), IF-Weinheim Aile Terapisi Enstitüsü (Almanya) üyelikleri bulunmaktadır.
 

İletişim Bilgileri

Merkez Kampüs
Melikşah Mah. Beyşehir Cad. No:9 42080 Meram / KONYA
Telefon: 03322235323
E-posta: deniz.gunaydin@gidatarim.edu.tr

CV - Akademik Sayfa

YÖK Akademik

Seçilmiş Yayınlar

Günaydin, H. D. (2022). Marital Satisfaction in Relation to Big Five, Punitiveness, Unrelenting Standard and Self-Compassion. The American Journal of Family Therapy, 50(1), 94-112. https://doi.org/10.1080/01926187.2021.2021830

Günaydın, H.D. (2021). The impact of social problem skills on academic motivation by means of Covid-19 fear. Current Psychology, 1-10. https://doi.org/10.1007/s12144-021-01665-z

Günaydin, H.D. (2021). Impacts of Personality on Job Performance Through COVID-19 Fear and Intention to Quit. Psychological reports, 124(6), 2739-2760. https://doi.org/10.1177/00332941211040433

Günaydın, H.D. (2021). Personality Traits, Gender, Frequency of Internet Use as Predictors of Turkish Teenagers’ Internet Addiction. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 20(4), 44-52.

Günaydın, H. D., Türker, A. V., Dolu, F. N., Özkan, İ., Gürdil Birinci, G., Demirkan, M., Ulusan, D. Z. & Özçelik, A. N. (2022). Sense of family belonging and academic motivation of university students during the COVID-19 Pandemic. Turkish Studies – Education, 17(6), 1505-1522. https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.64908

Günaydin, H. D. (2021). Evaluation of COVID-19 Fear, Intention to Quit Job and Job Performance in Terms of Various Variables. Turkish Studies – Economy, 16(2), 839-853. https://dx.doi.org/10.47644/TurkishStudies.49153

Günaydin, H. D. & Akaroğlu, G. (2022) Aile Yılmazlığı Kavramına Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması [A Systematic Review Study on the Concept of Family Resilience]. Ekev Akademi Dergisi, 26(90), 93-104.

Akdeniz, S., Ahçi, G. Z, Harmancı, H., & Günaydin, H. D. (2020). Boyun Eğici Merhamet Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanarak Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi [Investigation of the Psychometric Properties of the Submissive Compassion Scale by Adapting it to Turkish Culture]. Ekev Akademi Dergisi, 24(84), 575-584.

Günaydın, H. D. (2022). Impacts of Stress Coping Approaches on Covid-19 Anxiety: A Sample of Turkish Medical School Students. International Journal of Psychological Studies, 14(1), 1-15.

Günaydın, H. D. (2022). Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Problem Çözme, Covid-19 Korkusu ve Akademik Motivasyon Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi [Evaluation of University Students' Social Problem Solving, Covid-19 Fear and Academic Motivation Levels in Terms of Various Variables]. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(2), 271-290.

Günaydın, H. D. (2020). Psikolojik Danışmanların ve Danışman Adaylarının Erken Dönem Uyum Bozucu Şemalarının Danışma Öncesi ve Sürekli Kaygı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi [Investigation of the effect of early maladaptive schemas of psychological counselors and counselor candidates on state and trait anxiety levels]. The Journal of Academic Social Science Studies, 13(79), 469-482.